Serviceblog Zakelijkenummers.nl
Het startpunt om antwoord te vinden op al u vragen omtrent zakelijke telefoonnummers, hardware handleidingen en instellingen, servicenummer how-to’s en diverse veelgestelde vragen.
Servicenummers
IVR
Voorkom gemiste gesprekken met deze simpele methodes
Voorkom gemiste gesprekken met de methodes Overloop, Wachterij en Voicemail.
Gemakkelijk de openingstijden van uw servicenummer beheren
Beheren van opningstijden servicenummer? Dit artikel laat u zien wat de mogelijkheden en voordelen van deze functie zijn binnen de IVR manager.
De functie van een vooraankondigingstoon
Dit is een toon die u als servicenummer gebruiker te horen krijgt wanneer u een inkomend telefoontje aanneemt dat via uw servicenummer is doorgeschakeld.
Call Recording: Dé tool voor uw verkoop afdeling!
Gebruik Call Recording om uw verkoopafdeling te helpen & lees tips. Als u een servicenummer bij ons heeft, kunnen wij gemakkelijk Call Recording activeren.
Internationale nummers
Een lokaal nummer in het buitenland
Er zijn 3 soorten servicenummers, servicenummers die wel vanuit het buitenland bereikbaar zijn, die niet vanuit het buitenland bereikbaar zijn.
Is mijn servicenummer bereikbaar vanuit het buitenland?
Er zijn 3 soorten servicenummers, servicenummers die wel vanuit het buitenland bereikbaar zijn, die niet vanuit het buitenland bereikbaar zijn.
Internationaal telefoonnummer hoe zit nou precies
We weten inmiddels hoe het zit met bereikbaarheid van een telefoonnummer vanuit het buitenland (zo niet, kunt u zich hier inlezen).
Lokale nummers
Waarom een lokaal telefoonnummer gebruiken?
Er zijn 3 soorten servicenummers, servicenummers die wel vanuit het buitenland bereikbaar zijn, die niet vanuit het buitenland bereikbaar zijn.
De waarde van een regionaal telefoonnummer
In dit artikel geven we enkele voorbeelden van situaties waarin een regionaal telefoonnummer wellicht een betere keuze is.
Fax2Mail
Verstuur snel en makkelijk rechtsgeldige documenten met fax2mail
Menigeen heeft het idee dat de fax geen enkele functie meer heeft, maar de fax is altijd al voornamelijk een zakelijk communicatiemiddel geweest.
Callcenters
Het belang van menselijk contact voor uw klantenservice
Wie had enkele jaren geleden gedacht dat een doorsnee klantenservice via zoveel kanalen te bereiken was?