Call Recording: Dé tool voor uw verkoop afdeling!

“Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden”. Iedereen heeft dit wel eens gehoord, wanneer hij een organisatie belt. Gesprekken opnemen voor de verkoop afdeling van een organisatie is alleen minder bekend. Dit maakt het niet minder waardevol. Call Recording maakt het bijvoorbeeld mogelijk om uw verkoopafdeling te trainen.

Deze waardevolle functie is niet alleen handig voor het sluiten van overeenkomsten, maar ook voor het trainen van uw verkoopafdeling. Niet elk gesprek hoeft tot in den treuren geanalyseerd te worden, maar het is wel een tool die van grote waarde kan zijn voor uw organisatie. Steekproefgewijs gesprekken analyseren maakt het mogelijk de vaardigheden van uw beste verkopers uit te lichten of juist te laten zien waar de communicatie beter kan. Ook kan uw personeel op die manier van elkaar leren en is het een vorm van kwaliteitscontrole voor uw klanten.

Heeft u een servicenummer bij ons?

Dan is het eenvoudig om ‘call recording’, te activeren.
Heeft u nog geen IVR abonnement of wilt u graag weten hoe u dit dan moet instellen? Neem contact met ons op!

Deel dit artikel

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Email
Share on skype
Skype

recent posts