Wilt u overstappen van zakelijkenummers.nl naar een nieuwe aanbieder?

Uw nieuwe aanbieder zegt namens u uw huidige contract op bij ZakelijkeNummers.nl. Hier kunt u het machtigingsformulier vinden die uw huidige aanbieder nodig heeft om voor u op te zeggen. Zie: procesbeschrijving overstapservice zakelijk.

Zakelijke nummers verleent de overstapservice op de volgende producten:
Door in te loggen op www.mijnzakelijkenummers.nl kunt u terugvinden welke diensten vervallen bij opzegging van uw huidige contract en hoelang de looptijd van uw contract is.

Overstappen tijdens de looptijd van uw contract?

Zegt u tussentijd op tijdens uw lopende contract is er sprake van contractbreuk. ZakelijkeNummers.nl werkt meestal met een contract van minimaal 2 jaar. Uiteraard willen wij u niet in de weg zitten en bent u vrij om elk moment op te zeggen. In het geval dat u nog een contract heeft bij ZakelijkeNummers.nl is er echter wel een boetebeding van toepassing.

ZakelijkeNummers.nl behoudt zich het recht voor de opzegging te weigeren indien de opzegging niet voldoet aan de gestelde voorwaarden. Hiervan kan sprake zijn als u nog niet alle openstaande facturen heeft voldaan of als u gedurende de looptijd van uw contract opzegt. De looptijd van uw contract kunt u door in te loggen op mijnzakelijkenummers.nl inzien.

De hoogte van de boete is gebaseerd op alle kosten die wij maken als gevolg van de annulering of wijziging. De boete bedraagt de abonnementskosten gedurende minimaal 75% van de minimum overeengekomen duur en de daarbij behorende jaarkosten plus evt. ontvangen kortingen en installatie gerelateerde kosten. Let op: u dient wel alle facturen te hebben voldaan om uw contract tussentijds te beëindigen.

Heeft u niet opgezegd, maar bent u wel naar een andere aanbieder overgestapt? Dan is naast het boetebeding een extra bedrag van € 750,00 verschuldigd.

Het boetebeding en alle informatie over looptijd en beëindiging van uw contract kunt u vinden in artikel 10 van de Algemene Voorwaarden.

Zelf opzeggen?

Kunt of wilt u geen gebruik maken van de Overstapservice Zakelijk? In dat geval zegt u zelf uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. Zie: procesbeschrijving zelf opzeggen. Over opzeggen bij ZakelijkeNummers.nl leest u hier.

Heeft u nog vragen?

Heeft u de juiste procesbeschrijving gelezen maar toch nog vragen? Ga naar de FAQ. Staat uw vraag er niet tussen, neem contact met ons op.

Selectie van onze klanten