IVR manager

Een online telefooncentrale met volledige controle
IVR staat voor Interactive Voice Response, ook wel spraakcomputer genoemd. Middels toetsen op de telefoon kan een beller keuzes maken en zodoende informatie krijgen of naar de juiste afdeling of persoon doorverbonden worden. In dit artikel maken we onderscheid tussen de inbound-, en outbound manager en lichten we e.e.a. nader toe.

De Inbound Manager

Een IVR wordt vaak gebruikt om inkomende telefoontjes in goede banen te leiden en deze deels te automatiseren. Zo kunt u gemiste gesprekken (en dus kansen) voorkomen en uw klanten informeren over bijvoorbeeld uw openingstijden. Een goede IVR verhoogt derhalve aanzienlijk de klanttevredenheid en omzet en verlaagd de druk op uw personeel waardoor u meer gedaan kunt krijgen. Dit alles tegen een geringe investering. Vooral als uw organisatie al wat groter is of begint te groeien, kan een IVR manager uitkomst bieden en de groei faciliteren. Wij helpen u daar graag bij.

De Outbound Manager

Misschien minder bekend, maar de IVR computer kan óók uitbellen. Dit wordt de outbound manager genoemd. Dat betekent dat organisaties zelfs (een deel van hun) uitgaande telefoontjes kunnen automatiseren. Vanzelfsprekend zijn computers nog niet zover dat ze intelligente gesprekken kunnen voeren, maar dat is voor de meeste zaken ook niet nodig. Denk bijvoorbeeld aan het nabellen van uw debiteuren om deze te herinneren aan openstaande facturen, reclame campagnes voeren en meten, het afnemen van telefonische enquetes of het pro actief verstrekken informatie aan uw doelgroep zoals storingen of verzend notificaties. Met de IVR outbound manager krijgt u als het ware de beschikking over een onvermoeibare medewerker die dag en nacht het werk van een heel callcenter kan uitvoeren en daar niet eens koffie voor nodig heeft!

Voor meer informatie over onze flexibele en voordelige IVR abonnementen, of om deze direct aan te vragen kunt u hier terecht. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen door te nemen en u een passend aanbod op maat te doen.

Onze flexibele tarieven en abonnementen

Om direct een abonnement aan te vragen kunt u hier terecht. De functies van de IVR kunt u zowel bij de inbound-, als bij de outbound manager gebruiken. Het verschil tussen de twee lichten we hieronder nader toe.

Ongekend veel mogelijkheden

Binnen een IVR abonnement zijn er ongekend veel mogelijkheden waar bijna elke organisatie baat bij heeft. Hieronder enkele veelgebruikte toepassingen.

Vraag direct een offerte op en laat ons voor u een IVR-omgeving inrichten!

Selectie van onze klanten