Voorkom gemiste gesprekken met deze simpele methodes

Gemiste oproepen

De meest gebruikte methodes om gemiste gesprekken te voorkomen

Doorgewinterde servicenummer gebruikers weten het al, een gemist gesprek is niet goed. Of het nou om een potentieel nieuwe klant gaat die alvorens een order te plaatsen nog graag even een vraag wil stellen of een bestaande klant die geholpen wil worden. Gelukkig is een servicenummer uitermate geschikt om dit soort scenario’s te voorkomen. In dit artikel laten wij u zien hoe.

Overloop

Dit betekent dat wanneer u even in gesprek bent, een binnenkomend gesprek wordt doorgezet naar een tweede telefoonnummer. U bepaalt uiteraard zelf wat voor nummer dit is en ook is het mogelijk om meerdere nummers hiervoor in te (laten) stellen.

Wachtrij

Deze functie zorgt ervoor dat wanneer uw medewerkers even niet beschikbaar zijn, de beller in de wachtrij terecht komt. U kunt vervolgens zelf bepalen of mensen een positiemelding of gemiddelde wachttijd melding krijgen. Ook bepaalt u of dat gebeurd onder het genot van een kalmerend muziekje. Ook kunt u de grootte van de wachtrij bepalen maar het spreekt voor zich dat het niet bevorderlijk om mensen lang in de wacht te zetten.

Voicemail

Een voicemail is altijd een goed idee. Het geeft de beller de kans om een eventuele wachtrij te verlaten en een bericht achter te laten. Hierbij is het natuurlijk wel van belang dat de berichten ook daadwerkelijk snel in behandeling genomen worden. Tevens helpt het om te melden binnen welke termijn iemand een reactie kan verwachten op een ingesproken voicemail. Gelukkig kunnen wij u eenvoudig in staat stellen om voicemails efficiënt op te pakken door deze naar een door u opgegeven email adres te sturen.

Direct contact opnemen

Benieuwd naar alle mogelijkheden? Vanzelfsprekend kunt u ook direct contact opnemen met ons om uw specifieke situatie te bespreken, of omdat er nog iets niet helemaal duidelijk is. We zijn u graag van dienst!