Een IVR Outbound Manager
Een online telefooncentrale met volledige controle

 Gemakkelijk in gebruik

Laat de IVR voor u bellen

Ideaal voorherinneringen

Contact leggen was nog nooit zo gemakkelijk

De meest effectieve vorm van communicatie is telefonisch contact. Helaas hebben veel bedrijven niet voldoende middelen om grote groepen klanten telefonisch te benaderen. De outbound-dialer van ZakelijkeNummers.nl is dé manier om grote schaal telefonisch contact te leggen met uw klanten. Met de outbound-dialer verstuurd u geautomatiseerde telefonische berichten naar grote groepen klanten op een persoonlijke manier.

De voordelen van de IVR Outbound-manager

 

  • Herinner uw debiteuren
  • Voordelige verkeerstarieven
  • Klanttevredenheid verhogend
  • Proactieve en snelle berichtgeving
  • Geautomatiseerd enquetes afnemen
  • Geheugensteuntje voor uw afspraken
  • Meetbaar effectieve reclame campagnes
  • 24/7 beschikking over mankracht van heel callcenter
  • Volledige beschikking over uitbel acties via online portal
  • Handig bij meldingen account activatie of order verzending
  • Minder inkomend telefoon verkeer, minder belasting personeel

Online portal

 

Op de online portal heeft u volledige beschikking over uw campagnes. U kunt hier onder andere instellen; de inhoud van het bericht, naar wie er gebeld moet worden, op welke dagen en tijden er gebeld moet worden, het type bel campagne dat ingezet moet worden en nog veel meer. De door u ingestelde uitbelacties/campagnes kunt u live via de online portal monitoren. Na afloop van de campagnes kunt u rapportages bekijken met daarin tal van informatie omtrent de gelopen campagnes.

Eenzijdig bericht

 

Bij een eenzijdig bericht gaat het om eenzijdige communicatie met de klant. Het bericht kan aangepast worden op de ontvanger door het toevoegen van variabelen. Een eenzijdig bericht kan ook zonder variabelen verzonden worden.

Interactief bericht

 

Bij een interactief bericht krijg de klant die het bericht ontvangt enkele keuze mogelijkheden. Aan het einde van het bericht kan de ontvanger een terugbel keuze maken. Zo kunnen eventuele vragen direct door uw medewerkers worden behandeld en ontstaat er een extra klantcontact.
Het is mogelijk om uw bericht te personaliseren door gebruik te maken van klantspecifieke variabelen. U bepaald vooraf de inhoud van het bericht. ZakelijkeNummers.nl neemt de tekst van uw bericht op in een professionele geluidsstudio.

IVR Outbound Manager aanvragen

 

Vanzelfsprekend proberen wij u zo goed mogelijk te informeren bij het maken van de juiste keuze, maar we willen we u niet overladen met informatie. Voor een overzichtelijke opsomming van de mogelijkheden van de IVR Outbound Manager kunt u hier terecht. Vanzelfsprekend kunt u ook direct contact opnemen met ons om uw specifieke situatie te bespreken, of omdat er nog iets niet helemaal duidelijk is. Hiervoor kunt u hier terecht of ons bereiken via 0800 0900 088. We zijn u graag van dienst!

Vraag direct een offerte op en laat ons voor u een IVR-omgeving inrichten!
Vind direct uw nummer

 

Vind snel uw nummer of kies uit één van de beschikbare mooie nummers.

Tevreden klanten