Haal het maximale uit uw servicenummer statistieken

Servicenummer statistieken

Haal het maximale uit uw servicenummer statistieken

Om een beslissing te nemen heeft u informatie nodig om die beslissing op te baseren. Servicenummer statistieken vormen daarom de basis van een goede callflow. Zonder data is het tenslotte lastig om conclusies te trekken. Elke klant krijgt daarom bij Zakelijke Nummers gratis een IVR portal waarin u ook de statistieken kunt bekijken. In combinatie met de informatie in dit artikel weet u op die manier altijd welke functies nuttig zijn als het gaat om uw huidige of toekomstige bel inrichting!

In welke situaties kunnen servicenummer statistieken u helpen?

  • Bij het bepalen van uw 0900 tarief – gesprek minuut, hoe lang etc
  • Resultaten reclame campagnes meten
  • Klantervaring meten
  • Weten wie er belt
  • Drukke periodes inzichtelijk maken
  • Personeel trainen i.c.m. functies als call recording
  • Meten is weten

Het klinkt cliché, maar daarom is het niet minder waar. In elke organisatie valt er winst te behalen maar om te weten waar die gevonden kan worden moet er wel informatie zijn om te analyseren. Daarmee kunt u vervolgens ook experimenten opzetten en bepalen hoe u bijvoorbeeld gebruik kan maken van call recording of wachtrijen. Een goed keuzemenu is namelijk veranderlijk en zelden in 1x opgezet. Statistieken stellen u daarnaast in staat om bijvoorbeeld A/B tests te doen en eenvoudig te segmenteren. Statistieken zijn daarom ook een onmisbare tool voor uw marketing en sales afdeling, alsook voor uw managers. Daarnaast is het mogelijk de gegevens te downloaden zodat u een verdere analyse kunt maken van de data middels het filteren en sorteren van de data in excel.

Direct contact opnemen

Vanzelfsprekend kunt u ook direct contact opnemen met ons om uw specifieke situatie te bespreken, of omdat er nog iets niet helemaal duidelijk is. We zijn u graag van dienst!