Call Recording: Dé tool voor uw verkoop afdeling!

Gebruik Call Recording om uw verkoop afdeling te helpen
Iedereen heeft het wel eens gehoord: “Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden”. Maar heeft u al eens nagedacht over het opnemen van gesprekken voor uw eigen organisatie?

 

Deze waardevolle functie is niet alleen handig voor het sluiten van overeenkomsten, maar ook voor het trainen van uw verkoopafdeling. Niet elk gesprek hoeft tot in den treure geanalyseerd hoeft te worden, maar het is wel een tool die van grote waarde kan zijn voor uw organisatie. Steekproefgewijs gesprekken analyseren maakt het mogelijk de vaardigheden van uw beste verkopers uit te lichten of juist te laten zien waar de communicatie beter kan. Ook kan uw personeel op die manier van elkaar leren en is het een vorm van kwaliteitscontrole voor uw klanten.

 

Heeft u een servicenummer bij ons?
Dan is het eenvoudig om ‘call recording’, te activeren.
Heeft u nog geen IVR abonnement of wilt u graag weten hoe u dit dan moet instellen? Neem contact met ons op!